Infected Telecom Stations
Telekom.wad-MAP12 sztori
by Charles Horvath (Oldanimal)


=======================================================================
Map12- Caco űrszállítmány sztori
Úticél: A Mars, a szörnyek kiindulópontja. A teleportkapuk bezáródtak, így kénytelen vagy a Föld-Hold szolgálati járattal elindulni egyedüli utasként. A kapitányi hídról indulva nyilvánvalóvá válik, hogy a szörnyek ide is követtek. Imp-ek mindenütt, a felső légteret Cacodemonok felügyelik. Szerencsére rögtön mögötted vannak puskák és a felső szinten még élet és ammuníció. Sajnos, a lövések zajára kintről is elkezdenek bejönni, így elég nehéz kijutni. A gyilkolás közben fel lehet térképezni a hajót. Elöl, az elkeskenyedő rész a kapitányi híd. Hosszában három folyosó van, két szélén és középen. Innen nyílnak az ajtók. Először a személyzet szobái találhatóak, ezek kulcs nélkül nyithatóak, egy kivétellel. A bennük található teleportszoba ezüst kapuja a kapitányi hídra, míg a piros kapuja a saját munkahelyére viszi a személyzetet. Ha valaki elteleportált, vissza már csak kulccsal tud jönni az ajtón keresztül, a teleport egyirányú. A kulcsok a munkahelyeken vannak.
A munkahelyek a hídon kívül:
-Számítástechnika, hajó navigációs computer terem (kifelé kék kulcs)
- Biolabor+ orvosi szoba (kifelé: piros kulcs kell, ami bent van)
- Távközlés (helyi és űrbéli), levegőellátás, klíma (piros kulcsos)
- Meteorelhárító pajzsgenerátorok (kifelé sárga kulcs kell, ami bent van)
- Hajtóműgenerátorok (klímateremben kapcsoló nyitja a középső folyosó végén az ajtót) és ennek a szervízhelyisége (sárga kulcsos), amelyből a leszállóegységhez vezető ajtót lehet nyitni a hajtóműgenerátorteremben.

Nem árt tudni, hogy a biolaborba és a hajtóműterembe csak sugárzásvédő ruhában szabad belépni. Ez rendelkezésre áll a biolabor zsilipjében ill. a hajtóműterem liftjénél.

Arra is fel kell készülni, hogy egy űrhajón nem túl sok a hely, ezért a szörnyek mindenhová bezsúfolódtak,csak a hajtóműterembe nem tudtak bemenni, így annak alkatrészraktárában várakoznak. A sárga kulcsos teremben emiatt érdemes bekapcsolni a generátorokat, ugyanis a szörnyek készítettek maguknak teleportokat egyenesen a generátorhoz, márpedig annak energiasugarába belekerülni még a kiberdémonnak is halálos. A leszállóegységhez vezető ajtót nyitó kapcsolóhoz eljutás érdekében jelentősen meg kell tizedelni a szörnyállományt.

Valójában ezen az úton sem lehet pihenni, sima utazás helyett ismét munka van. A hajót meg kell tisztínani a szörnyektől. Munkahelyről munkahelyre haladva végül a sárga kulcsos teremben be kell indítani hajtóműgenerátorokat (közben nyílik a szörnyraktár), kívül a folyosón a teleportot használva a középső folyosóra jutunk, ahol a hajtóműterembe érdemes kiruccanni, ahonnan szemmel követhetjük a Cacodemonok invázióját, akik a raktárból idenéző ablakon átlibegnek, hogy tüzükkel elemésszenek. A többi szörny a hajtóműgenerátorokba teleportálódik, amíg elpusztulnak az anamezonáramban, érdemes fedezékből irtani a Cacokat. Ha már megcsappant a szörnyek mennyisége a raktárban, akkor lehetséges az ott lévő kapcsolóval a kijárati ajtót nyitni. Így a hajtóműtermet kétszer kell meglátogatni.

Mehetünk a leszállóegységbe, ami az interplanetáris űrrepülőtérre kell, hogy vigyen a Holdon.

Back to main